Zaagwedstrijd: "THE MASTER OF CHAINSAW"

Je bent vrij om hier te praten over van alles en nog wat.

Zaagwedstrijd: "THE MASTER OF CHAINSAW"

Berichtdoor vinnieque » 02 maart 2019, 17:11

Hallo allemaal

Iedereen die ooit op de map Estancia Lapacho gespeeld heeft, weet dat er bomen staan die te dik zijn voor zomaar om te zagen met de kettingzaag, Toen ik mij op een avond wat aan het vervelen was besloot ik toch eens te kijken hoever ik zou geraken om deze weg te doen, en mijn conclusie is dat zelfs die grote magnolia op het erf (die boom met roze bladeren) te verwijderen is, mits voldoende geduld.

omdat het de laatste tijd hier steeds stiller en stiller wordt, kwam ik op het idee om een houthakkerswedstrijd te organiseren:

THE MASTER OF CHAINSAW

Hoe gaat het in zijn werk: geïnteresseerden mogen hier een reactie plaatsen of pb sturen, alleen of in team van meerdere spelers, en dan wordt er een datum/uur geprikt wanneer jullie "langskomen", Ik neem de tijd op en deze wordt na afloop van de wedstrijd in dit topic gepost, voor teams zal de tijd vermenigvuldigd worden met het aantal spelers (het werk dat 2 mensen doen op 1 uur komt overeen met 2 uur werk voor 1 persoon)

Verloop van de wedstrijd + spelregels:

zodra de speler(s) gearriveerd zijn op Estancia Lapacho kunnen zij aansluiten op de boerderij waar het allemaal gaat gebeuren, wordt een boom aangeduid die zij zo snel mogelijk moeten neerhalen, er staan nog geen machines klaar, hier dienen de speler(s) zelf voor te zorgen, deze mogen pas gekocht/gehuurd worden na het startsein. Als alle spelers klaar zijn wordt de ingame klok voortgespoeld naar een uur (bv 12 uur), Op klokslag 12 begint de wedstrijd en de ingame klok zal dienst doen als chronometer, de speler(s) kopen/huren materiaal en rijden deze naar het wedstrijdterrrein en beginnen aan hun avontuur, de boom moet afgezaagd worden tot ongeveer borsthoogte (half scherm als je recht vooruit kijkt), de stronk mag blijven zitten, maar alle afval dient afgevoerd te worden, Als snippers of in stukjes, dat kies je zelf, afvoeren mag naar de zagerij als je graag nog wat extra geld wilt voor extra machines, of gestort worden op veld 1, alles moet volledig opgeruimd zijn. Wanneer bovenstaande doelstellingen gehaald zijn, is de wedstrijd afgelopen en wordt de tijd hier in het topic gepost door mij. Extra mods kunnen aangevraagd worden, deze worden toegestaan als deze geen oneerlijke concurrentie bevatten.

Alle boeren en boerinnen die willen meespelen mogen zich aanmelden. Veel suc7

gr vinnieque
vinnieque

Keer terug naar Stamtafel