Modcontest 2019!

FS-C Modcontest©, georganiseerd door Husky701, Inter Fan & Beunheas

Moderator: Modcontest team

Re: Modcontest 2019!

Berichtdoor basbovenbaas » 05 feb 2019, 19:12

Slootsmid/schuitenmaker perfecta 120 met slootsmid sk620 bemester. Strautman mega vitesse 3. Kuhn front maaier 280 en achter maaier 280. Kuhn rotorkopech van 3m. Nortsten zaaimachine 3m. Evers cultivator 3m. Claas linair 2900. Kuhn schudder (all ingame). kuhn 2070. Kuhn ploeg (all ingame). Dubex veldspuit. Holaras krokobak En nog een paar andere machines maar denk dat daar 0 vraag voor is. We hebben om dit alles te laten werken een mf 6465. Case maxxum100. Landini 7500. Jcb 416ht. En een giants mini shovel. Verder heb ik goeie kennesen en buren met machines en materiaal dus als dit niet is wat jullie zoeken dan hoor ik wel of er nog andere machines zijn waar foto's voor nodig zijn.
basbovenbaas

Berichtdoor vinnieque » 06 feb 2019, 14:25

wordt het niet stilaan tijd om de knoop door te hakken? ik stel voor om een beetje een combinatie van alles te nemen: bv een pack met een kleine tot middelgrote kipper en kleine tot middelgrote mesttank van een nederlands merk, bv schuitemaker, die we dan uitgebreid van functies voorzien,
de kipper zouden we kunnen voorzien van standaard fillplane + balenwagen + oprijwagen, bij voorkeur alles in 1 (ipv nu te moeten kiezen tussen kipper of balenwagen in standaard game) Deze bestaat voor fs 2017 als auto aanhangwagen, wij kunnen er eentje van maken voor achter de trekker.

de mesttank kunnen we dan eventueel nog voorzien afkoppelbare bemester zoals nu bij de zunhammer ingame, eventueel bouwen we de fillplanes voor andere vloeistoffen nog in, zoals water.

ik zou ze wel niet te groot maken (1 of 2asser) zodat deze geschikt zijn voor de kleinere tractoren zoals de fendt favorit 500 en de fiat zodat ze interessant zijn voor kleine boeren, paardenhouders, …

wat denken jullie

edit: even wat opzoekwerk gedaan, en deze lijkt heel goed op wat ik bedoel: https://www.trucks.nl/tweedehands-div-c ... 4705641-vd
vinnieque

Berichtdoor boertjepeters » 06 feb 2019, 17:40

is het ook niet een idee om een trioliet/vicon kuilvoersnijder of een trioliet triomix zelfsnijdende mengwagen te maken? of van Bvl want zelfladende mengwagens zie je wel veel. en nog iets van een enkel asser mest tank met een zodebemester en bouwland bemester
niks trekt zo goed als de Deutz-Fahr dx 3&4 serie
boertjepeters

Berichtdoor basbovenbaas » 06 feb 2019, 18:17

vinnieque schreef:wordt het niet stilaan tijd om de knoop door te hakken? ik stel voor om een beetje een combinatie van alles te nemen: bv een pack met een kleine tot middelgrote kipper en kleine tot middelgrote mesttank van een nederlands merk, bv schuitemaker, die we dan uitgebreid van functies voorzien,
de kipper zouden we kunnen voorzien van standaard fillplane + balenwagen + oprijwagen, bij voorkeur alles in 1 (ipv nu te moeten kiezen tussen kipper of balenwagen in standaard game) Deze bestaat voor fs 2017 als auto aanhangwagen, wij kunnen er eentje van maken voor achter de trekker.

de mesttank kunnen we dan eventueel nog voorzien afkoppelbare bemester zoals nu bij de zunhammer ingame, eventueel bouwen we de fillplanes voor andere vloeistoffen nog in, zoals water.

ik zou ze wel niet te groot maken (1 of 2asser) zodat deze geschikt zijn voor de kleinere tractoren zoals de fendt favorit 500 en de fiat zodat ze interessant zijn voor kleine boeren, paardenhouders, …

wat denken jullie

edit: even wat opzoekwerk gedaan, en deze lijkt heel goed op wat ik bedoel: https://www.trucks.nl/tweedehands-div-c ... 4705641-vd

super idee. denk dat dit soort machines wel veel gebruikt worden in nederland en in fs ook.
basbovenbaas

Berichtdoor beunheas » 06 feb 2019, 19:17

Nou, ik wil wel, maar ik heb eigenlijk nog amper aanmeldingen gehad voor tekenaars, textuurders en ingamers.

Het is niet mijn bedoeling om iedereen achter de broek aan te zitten, en zelf het meeste werk te doen. Ik doe namelijk sowieso wel mee. Mijn insteek is juist om samen als forumleden iets te maken, en ik wil op deze manier mensen bij elkaar brengen om samen iets gaafs te maken.

Om dus nu al te bepalen wat we gaan tekenen, vind ik niet fijn, omdat de mensen die er aan mee willen werken, het zelf ook moeten zien zitten.

Dus; als er nog mensen zijn die interesse hebben om mee te werken, stuur mij via welke weg dan ook, een privé bericht: niet in een kanaal of topic dus.

@Case Puma165: Aan die Beco Super Series wordt al gewerkt haha :mrgreen:

Edit! Aanmeldingen staan nu in het eerste bericht!
Mvg Twan
beunheas
FS-C Modcontest

Berichtdoor basbovenbaas » 06 feb 2019, 19:36

snap ik, ik hoor wel als er foto's of andere info voor machines nodig is.
basbovenbaas

Berichtdoor beunheas » 06 feb 2019, 19:41

Ik zal je onder het kopje fotos zetten!
Mvg Twan
beunheas
FS-C Modcontest

Berichtdoor basbovenbaas » 06 feb 2019, 19:49

beunheas schreef:Ik zal je onder het kopje fotos zetten!

is goed!
basbovenbaas

Berichtdoor kleine zot » 06 feb 2019, 20:19

Heb ook zitten nadenken wat leuk zou zijn in het spel.
Wat ik wel leuk zou vinden om te zien: Miedema kipper(s?)? Of Schuitemaker giertank(s?)?
Dat zijn beetje mods die het spel rijker maakt en ook wel een breder publiek gaan aanspreken, wat toch ook een puntje is dat je niet mag vergeten. ;-)
kleine zot
Forum moderator

Berichtdoor vinnieque » 07 feb 2019, 11:11

beunheas schreef:
Om dus nu al te bepalen wat we gaan tekenen, vind ik niet fijn, omdat de mensen die er aan mee willen werken, het zelf ook moeten zien zitten.

Ik zou zeggen, hoe sneller we kunnen beginnen, hoe beter, Zijn we dan vroeger klaar dan de inzenddatum kunnen we eventueel nog extra functies of een extra machine aan ons pack toevoegen. Iets waar ik gisterenavond laat nog aan dacht is een grondbakje, Daar word regelmatig naar gevraagd in "help elkaar een mod te vinden" en een leuke addon die we erbij kunnen doen is de mogelijkheid om zaken als
wol (onzichtbare palletvork inwerken)
eierdozen (standaard script/spanband)
melk (standaard fillplane, zichtbaar als een stel melkkitten achterop)

@ kleine zot, we kunnen ons voor bovengenoemde ideeen wel eens gaan snuffelen of er een kipper is die voldoet voor het project
qua rijker maken en een groter publiek aanspreken denk ik dat wij wel goed zitten met dit idee, op de giants manier heb je letterlijk een karrevracht vol verschilllende karren en materiaal nodig omdat giants niet kan combineren zoals wij nu doen
vinnieque

VorigeVolgende

Keer terug naar Modcontest