FS-Community, Official Modcontest©

FS-C Modcontest©, georganiseerd door Husky701, Inter Fan & Beunheas

Moderator: Modcontest team

Re: FS-Community, Official Modcontest©

Berichtdoor beunheas » 17 dec 2017, 21:00

Beste FS-C'ers!

De stemmen zijn, eindelijk, geteld en de uitslag is binnen.

Graag willen wij de deelnemers heel erg bedanken voor hun deelname, 6 man is een leuke opkomst voor een eerste keer! Ons doel om mensen aan te sporen zich te verdiepen in het modden, is redelijk goed volbracht.

Niet alles ging gesmeerd, wij organiseerden dit in onze vrije uurtjes en dit was voor ons de eerste keer. Onze inschattingen qua tijden klopten daardoor niet altijd en de richtdatums moesten vaak verzet worden. Wij hebben veel geleerd, voor een hopelijk volgende keer.

Dan nu, de uitslag. De deelnemers zaten dicht bij elkaar, maar er is een winnaar! De uitslag hebben we als volgt berekent:
Gemiddelde bij elke catogorie (model en textuur, ingame, en voor de edits ook nog de verbetering ten opzichte van het origineel.)
Gemiddelde van elke categorie bij elkaar opgeteld, delen door 2 (3 voor de edits), x 1.(het aantal stemmen)
Hier kwam een getal uit tussen de 1 en de 5.

Uitslag:
Spoiler: show
1. 20mmNormandy: Veenhuis 14-2 [4.8*]
2. Gr3enBik3r: Traco Lowloader [4.7*]
3. GamingnlGames: Kaweco KW80 [4.2*]
3. Jasper: Bressel und Lade SiloWals [4.2*]

Edits:
1. Farmer66 & Case puma165: Grimme GL 420 [4.6*]
2. Bartwcrt8: Case Optum [4.5*]

Dit was het dan! Graag horen we van jullie hoe jullie het vonden en of jullie tips hebben voor een eventueel volgende keer.

Met vriendelijke groet,

WackOo, Inter Fan, Husky701 en Beunheas

Enne.., Keep on modding! :)
Mvg Twan
beunheas
FS-C Modcontest

Berichtdoor Case Puma165 » 17 dec 2017, 21:44

WackOo, Inter Fan, Husky701 en Beunheas,

Ik denk dat ik namens ons allemaal spreek als ik zeg dat we jullie bedanken voor de moeite en de tijd die jullie er in hebben gestoken om het modcontest te organiseren!
We hopen dat dit soort events in de toekomst vaker zullen plaats vinden.

Namens alle deelnemers Bedankt!
Mvg Bjorn van Eck
Case Puma165

Berichtdoor lambertmentink » 17 dec 2017, 23:46

Beunheas en de rest die meegewerkt heeft,

Super leuk gedaan, die tijd inschatten is natuurlijk altijd moeilijk, helemaal op zo`n "kleine" website als dit waar je zo veel mogelijk leden wilt hebben die meedoen. Daarom vond ik het ook super van jullie dat jullie er zo flexibel mee zijn omgegaan om ervoor te zorgen zoveel mogelijk mensen te stimuleren om te gaan modden en mee te doen met het contest. Hopelijk zien we nog vaker zulke kleine evenementen op Fs-c, want dat zorgt toch wel voor een klein beetje meer leven in de brouwerij. Dus zet hem op jongens en laten we zorgen dat er over een tijd weer zo`n leuk modcontest komt waar nog meer leden aan mee zullen doen, zodat de competitie nog leuker wordt en mensen nog meer motivatie krijgen om wat mooi`s neer te zetten.
Afbeelding
lambertmentink

Berichtdoor 20mmNormandy » 18 dec 2017, 08:42

Iedereen bedankt voor de organisatie. Ik denk dat het voor de mensen die meegedaan hebben toch de eerste mod was. Ook voor mij, helaas kon ik niet meedoen met de Joskin bemester, maar die zal ik ooit wel een keer afmaken :P. Al met al was het voor mij persoonlijk heel leerzaam, hopelijk wordt de volgende mod wel van wat hogere kwaliteit :)
Nu de mod eens updaten om de grootste fouten eruit te halen, iedereen bedankt voor z'n stem.
Afbeelding
20mmNormandy

Berichtdoor GamingnlGames » 18 dec 2017, 09:54

Sluit ik me helemaal bij aan jongens was leuk op mee te doen.
GamingnlGames

Berichtdoor vinnieque » 18 dec 2017, 16:39

Als ik een pc heb die GE kan draaien, ga ik misschien ook wel eens aan het experimenteren
vinnieque

Berichtdoor Gr3enBik3r » 18 dec 2017, 16:58

Ik vond het een leuke ervaring om zo een mod te maken, ik heb er zelf ook veel van geleerd. Ik hoop dat ik op latere termijn mijn trailer nog wat verder kan gaan verbeteren met animaties enz. maar dat zie ik later wel,
In ieder geval jongens bendankt voor het organiseren van deze wedstrijd ik vond het een leuke ervaring.
Afbeelding
Gr3enBik3r

Berichtdoor mathijsbeunhaas123 » 16 aug 2018, 21:42

is er nog een link naar de mods??
mathijsbeunhaas123

Berichtdoor mike_v » 16 aug 2018, 21:51

Eerste post ...
Groet,

Mike
PS: Stuur me geen PB's in verband met Farming Simulator zelf, hier is het forum voor. Andere praktische vragen zijn natuurlijk welkom.

Real Life foto's:
AgroFotografie.be
Afbeelding/agrofotografie
mike_v
Globaal moderator

Vorige

Keer terug naar Modcontest