[TIP] Waar staat je LOG en hoe plaats ik die?

Handige weetjes of een goeie tutorial geschreven? Laat het ons weten en wij plaatsen hem voor je!

[TIP] Waar staat je LOG en hoe plaats ik die?

Berichtdoor mike_v » 17 jul 2015, 23:15

Ondanks dat het niet moeilijk is, komt toch zeer regelmatig de vraag voorbij hoe men een LOG plaatst. Bij deze wordt dat dus uitgelegd in enkele puntjes.

Voor zowel Farming Simulator 2013, 2015 en 2017 zijn het vrijwel dezelfde stappen.

Je log is te vinden op je PC in de map van "Farming Simulator 2013/2015/2017", afhankelijk van welke versie je speelt natuurlijk. Open een :

C:\Users\GEBRUIKERSNAAM\Documents\My Games\FarmingSimulator2013

Of
C:\Users\GEBRUIKERSNAAM\Documents\My Games\FarmingSimulator2015

Of
C:\Users\GEBRUIKERSNAAM\Documents\My Games\FarmingSimulator2017

Als je dit path volgt kom je in volgende map (zie spoiler) waar ondermeer je zogenaamde "mod-map" staat, je savegames en nog enkele XML-bestanden die je spel gebruikt wanneer je het opstart.

Spoiler: show
Afbeelding

Open het kladblokbestand genaamd "log" en selecteer alle tekst (Ctrl + A). Vervolgens kan je naar het forum/topic gaan waar je de log moet plaatsen.

Een log plaatsen doe je in een spoiler. Het enige wat je hiervoor moet doen is op de "Spoiler"-knop te klikken boven je tekstvak:

Afbeelding

In je tekstvak wordt het volgende toegevoegd:

[*spoiler](Hier plak je de log, doe: Ctrl + V)[/spoiler]

Zo, simple as that, hopelijk kan nu iedereen zelf zijn log vinden en op een correcte manier posten. Logs die niet in een spoiler staan, worden verwijderd.
Groet,

Mike
PS: Stuur me geen PB's in verband met Farming Simulator zelf, hier is het forum voor. Andere praktische vragen zijn natuurlijk welkom.

Real Life foto's:
AgroFotografie.be
Afbeelding/agrofotografie
mike_v
Globaal moderator

Keer terug naar Tips & Tutorials