Eerst open je de xml bestandjes (Moddesc.xml en NaamVanMod.xml)
1.
Nu gaan we even in de moddesc aan de slag, hier staat als het goed is ergens (meestal onderaan maar dit kan verschillen) <l10n>.
Voeg het geen wat hier onder staat daar aan toe als er al l10n in je moddesc staat !ALLEEN VANAF/TOT </tekst> KOPIEËREN! zo niet alles kopieëren en plakken.
- Spoiler: show
2.
Als het goed is staat er ergens <inputBindings>.
Voeg wat hier onder staat daar aan toe als er al <inputBindings> in je moddesc staat
!ALLEEN <input.../> KOPIEËREN! zo niet alles kopieëren en plakken.
- Spoiler: show
KEY_lalt KEY_KP_4 <--- Dit zijn de toetsen, die kan je aanpassen naar welke toetsen jij wilt.
3.
Als het goed is staat er ergens <specializations>.
Voeg wat hier onder staat daar aan toe als er al <specializations> in je moddesc staat
!ALLEEN <specialization ... /> KOPIEËREN! zo niet alles kopieëren en plakken.
- Spoiler: show
Maak een mapje in het mapje van je trekker (of wat dan ook) met de naam "scripts" plak daar het .lua bestand met de naam "toggleAnimatedParts"
Lua download:
- Spoiler: show
4.
Als het goed is staat er ergens <vehicleTypes>.
Voeg wat hier onder staat daar aan toe als er al <vehicleTypes> in je moddesc staat
!ALLEEN <specialization name= ... /> KOPIEËREN EN PLAKKEN!
- Spoiler: show
Alles in de moddesc is klaar nu gaan we naar de NaamVanMod.xml! Hier is niet zo veel werk.
5.
Als er nog geen stukje in je xml staat wat animParts heet copieer je alles hier onder, Als er al een stukje is met deze naam copieer je ALLEEN wat tussen de kopjes animParts staat!
Hier moet je wel wat aanpassen aan de regels. Dat zijn onder andere de indexen, dit zijn de indexen van je dubbellucht.
Daarna komen de scales van de dubbel lucht dit gaat van X Y Z.
scaleMin kan op 0 0 0 blijven
ScaleMax MOETEN de scales van je dubbellucht komen in volgorde van X Y Z zoals het in GE staat!
Voorbeeld:
- Spoiler: show
Hier de xml regels:
- Spoiler: show
Hoop dat jullie er wat aan hebben
Tut made by _Jasper_ (FSMBJ)