Pagina 3 van 4

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

BerichtGeplaatst: 23 maart 2014, 15:00
door Claas-Ares
ik heb een bak en hier bij heb ik deze ook gebruikt alleen hij werkt niet :(

in men log staat ook niks kan het er ook aan liggen dat het je niet twee regels moet gebruiken?

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

BerichtGeplaatst: 23 maart 2014, 15:00
door nl dark w nl
beunheas schreef:kan iemand een filmpje maken van het resultaat? dat zou ik namelijk erg leuk vinden om te zien , en dan weet ik of ik er ook iets mee kan :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=CmJE0rjVyjE
het draaien van de pijl is met op deze manier gedaan, het opklappen is anders gedaan omdat dat lastiger is.(zuiger animeren is redelijk moeilijk om goed te krijgen)

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

BerichtGeplaatst: 31 maart 2014, 23:58
door fendt 924 vario
Filmpje word het niet anders van, dan blijf je aan het terugspoelen, dit werkt prima in princiepe kun je alles laten bewegen, alle kanten op

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen {Deel 3}

BerichtGeplaatst: 12 apr 2014, 15:28
door casefan123
ik heb even een vraag bij deel 3 van de tutorail

je moet het deel van wat je wil animeren draaien hoever hij geanimeerd wil worden

maar bij mij draait het deel om de as van die pijltjes..
hier een voorbeeld
[IMG]//www.farmingpics.t15.org/image.php?di=JHAS[/IMG]

bij het draaien
[IMG]//www.farmingpics.t15.org/image.php?di=EJXM[/IMG]

hoe kan ik fixen dat hij net zoals het plaatje in de tutorail niet om de as ervan draait?

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

BerichtGeplaatst: 13 apr 2014, 12:34
door Rolandfotografie
Heo werkt het als je cilinder wil laten animeren zeg maar ??

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

BerichtGeplaatst: 16 apr 2014, 16:51
door Thriller
Ik wil bijv de aftakas helemaal draaiend maken, maar wat moet je dan bij de coördinaten invullen?

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

BerichtGeplaatst: 18 apr 2014, 19:49
door CrazyFarmer
Hoe kan ik een collision laten mee draaien en tegerlijkertijd nog stees laten werken bij dus b.v. trailer ramps

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

BerichtGeplaatst: 18 apr 2014, 19:52
door CrazyFarmer
Kan ik ook een coll laten mee draaien en dat hij dan ook nog steeds zo werkt of moet dat op een andere manier?

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

BerichtGeplaatst: 10 mei 2014, 16:05
door gijsbert01
Vraagje.

Werkt dit identiek hetzelfde op map objecten? of hoe werkt dat? zou je dat eens willen uitleggen. Ben namelijk bezig met een stortbak voor aardappelen maar die moet nog geanimeerd worden.

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

BerichtGeplaatst: 18 jun 2014, 19:57
door johndeere5720
waar moet je de indexen toe wijzen, zodat het spel weet wat hij moet animeren??