[TUT] Simpele animaties toevoegen

Handige weetjes of een goeie tutorial geschreven? Laat het ons weten en wij plaatsen hem voor je!

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor Claas-Ares » 23 maart 2014, 15:00

ik heb een bak en hier bij heb ik deze ook gebruikt alleen hij werkt niet :(

in men log staat ook niks kan het er ook aan liggen dat het je niet twee regels moet gebruiken?
Geen gezeur of gezeik ik ben gestopt.

Afbeelding
Afbeelding

Friesland/ Fryslan, Scania Powerz / Fendt Powerz
Avatar gebruiker
Claas-Ares
 
Berichten: 155
Geregistreerd: 25 mei 2013, 15:31
Woonplaats: Friesland

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor nl dark w nl » 23 maart 2014, 15:00

beunheas schreef:kan iemand een filmpje maken van het resultaat? dat zou ik namelijk erg leuk vinden om te zien , en dan weet ik of ik er ook iets mee kan :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=CmJE0rjVyjE
het draaien van de pijl is met op deze manier gedaan, het opklappen is anders gedaan omdat dat lastiger is.(zuiger animeren is redelijk moeilijk om goed te krijgen)
"The kids of tomorrow don't need today, when they live in the sins of yesterday"-Billy Talent

pk is hoe hard je de muur raakt.
koppel is hoeveel je er van mee neemt :P

mijn facebook: //on.fb.me/1tzyS6Y
nl dark w nl
 
Berichten: 168
Geregistreerd: 12 aug 2012, 21:18

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor fendt 924 vario » 31 maart 2014, 23:58

Filmpje word het niet anders van, dan blijf je aan het terugspoelen, dit werkt prima in princiepe kun je alles laten bewegen, alle kanten op
Groet'n uut Heet'n
Avatar gebruiker
fendt 924 vario
 
Berichten: 66
Geregistreerd: 14 maart 2014, 00:38
Woonplaats: Heeten

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen {Deel 3}

Berichtdoor casefan123 » 12 apr 2014, 15:28

ik heb even een vraag bij deel 3 van de tutorail

je moet het deel van wat je wil animeren draaien hoever hij geanimeerd wil worden

maar bij mij draait het deel om de as van die pijltjes..
hier een voorbeeld
[IMG]//www.farmingpics.t15.org/image.php?di=JHAS[/IMG]

bij het draaien
[IMG]//www.farmingpics.t15.org/image.php?di=EJXM[/IMG]

hoe kan ik fixen dat hij net zoals het plaatje in de tutorail niet om de as ervan draait?
casefan123
 
Berichten: 62
Geregistreerd: 17 mei 2012, 15:01
Woonplaats: ergens waar jij niet woont

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor Rolandfotografie » 13 apr 2014, 12:34

Heo werkt het als je cilinder wil laten animeren zeg maar ??
Avatar gebruiker
Rolandfotografie
 
Berichten: 747
Geregistreerd: 08 okt 2013, 09:02
Woonplaats: smilde

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor Thriller » 16 apr 2014, 16:51

Ik wil bijv de aftakas helemaal draaiend maken, maar wat moet je dan bij de coördinaten invullen?
Thriller
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 26 mei 2011, 19:09

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor CrazyFarmer » 18 apr 2014, 19:49

Hoe kan ik een collision laten mee draaien en tegerlijkertijd nog stees laten werken bij dus b.v. trailer ramps
CrazyFarmer
 
Berichten: 120
Geregistreerd: 26 sep 2012, 16:42

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor CrazyFarmer » 18 apr 2014, 19:52

Kan ik ook een coll laten mee draaien en dat hij dan ook nog steeds zo werkt of moet dat op een andere manier?
CrazyFarmer
 
Berichten: 120
Geregistreerd: 26 sep 2012, 16:42

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor gijsbert01 » 10 mei 2014, 16:05

Vraagje.

Werkt dit identiek hetzelfde op map objecten? of hoe werkt dat? zou je dat eens willen uitleggen. Ben namelijk bezig met een stortbak voor aardappelen maar die moet nog geanimeerd worden.
Avatar gebruiker
gijsbert01
 
Berichten: 327
Geregistreerd: 05 nov 2011, 13:08
Woonplaats: Groningen

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor johndeere5720 » 18 jun 2014, 19:57

waar moet je de indexen toe wijzen, zodat het spel weet wat hij moet animeren??
johndeere5720
 
Berichten: 460
Geregistreerd: 26 nov 2013, 16:59
Woonplaats: Brandwijk

VorigeVolgende

Keer terug naar Tips & Tutorials

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast