[TUT] Simpele animaties toevoegen

Handige weetjes of een goeie tutorial geschreven? Laat het ons weten en wij plaatsen hem voor je!

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor vlakenstrak900 » 15 maart 2014, 21:22

Is de partname in het script de naam van het object? Wat iets moet gaan doen?
vlakenstrak900
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 08 maart 2014, 20:23

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor nl dark w nl » 15 maart 2014, 22:08

vlakenstrak900 schreef:Is de partname in het script de naam van het object? Wat iets moet gaan doen?

Nee, daar moet je part node voor gebruiken.
"The kids of tomorrow don't need today, when they live in the sins of yesterday"-Billy Talent

pk is hoe hard je de muur raakt.
koppel is hoeveel je er van mee neemt :P

mijn facebook: //on.fb.me/1tzyS6Y
nl dark w nl
 
Berichten: 168
Geregistreerd: 12 aug 2012, 21:18

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor inter fan » 19 maart 2014, 11:17

Ik heb een vraag ik heb de transportband uit de oficieele grimme rooier, moet ik dan ook deze tut gebruiken ofniet, want ik heb het bovenstye en onderste deel wat miet bewegen.
( Als iemand wil helpen en weet hoe het moet stuur me maar effe pmetje )

Gr Inter Fan
Afbeelding
Avatar gebruiker
inter fan
FS-C Modcontest
 
Berichten: 1134
Geregistreerd: 01 sep 2013, 14:16
Woonplaats: International Harvester, the tractor "Queen"

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor fendt 924 vario » 19 maart 2014, 12:53

Hee bedankt, nu moet dat toch maar een keer een 100 meter mast komen
Groet'n uut Heet'n
Avatar gebruiker
fendt 924 vario
 
Berichten: 66
Geregistreerd: 14 maart 2014, 00:38
Woonplaats: Heeten

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor mike_v » 23 maart 2014, 13:18

Even een praktisch vraagje;
Kan je met deze methode ook bijvoorbeeld schuifassen maken of een liftas? Door ipv. rotate de nemen, Translate te veranderen? Wat moet je dan nog aanpassen in de XML's?
Groet,

Mike
PS: Stuur me geen PB's in verband met Farming Simulator zelf, hier is het forum voor. Andere praktische vragen zijn natuurlijk welkom.

Real Life foto's:
AgroFotografie.be
Afbeelding/agrofotografie
Avatar gebruiker
mike_v
Globaal moderator
 
Berichten: 2959
Geregistreerd: 19 jan 2014, 17:27

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor nl dark w nl » 23 maart 2014, 13:23

Ja in principe wel, alleen je laatste vraag snap ik niet helemaal, buiten deze tut hoef je verder niks bij te schrijven in de xml (wat de animatie betreft dan)
"The kids of tomorrow don't need today, when they live in the sins of yesterday"-Billy Talent

pk is hoe hard je de muur raakt.
koppel is hoeveel je er van mee neemt :P

mijn facebook: //on.fb.me/1tzyS6Y
nl dark w nl
 
Berichten: 168
Geregistreerd: 12 aug 2012, 21:18

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor mike_v » 23 maart 2014, 13:30

Had er net overheen gelezen, maar als je dit toepast, krijg je dus een zijdelingse beweging ipv. roterende beweging?

beweging wil kun je startrot en endrot vervang in startTrans en endTrans


De rest blijft hetzelfde?
Groet,

Mike
PS: Stuur me geen PB's in verband met Farming Simulator zelf, hier is het forum voor. Andere praktische vragen zijn natuurlijk welkom.

Real Life foto's:
AgroFotografie.be
Afbeelding/agrofotografie
Avatar gebruiker
mike_v
Globaal moderator
 
Berichten: 2959
Geregistreerd: 19 jan 2014, 17:27

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor nl dark w nl » 23 maart 2014, 13:35

Ja, als je de coordinaten zo invult wel, maar bijv. Ook omhoog/laag enz.
"The kids of tomorrow don't need today, when they live in the sins of yesterday"-Billy Talent

pk is hoe hard je de muur raakt.
koppel is hoeveel je er van mee neemt :P

mijn facebook: //on.fb.me/1tzyS6Y
nl dark w nl
 
Berichten: 168
Geregistreerd: 12 aug 2012, 21:18

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor mike_v » 23 maart 2014, 13:45

Bedankt, vanmiddag eens proberen men Fendt een instelbare spoorbreedte te geven dan ;) .
Groet,

Mike
PS: Stuur me geen PB's in verband met Farming Simulator zelf, hier is het forum voor. Andere praktische vragen zijn natuurlijk welkom.

Real Life foto's:
AgroFotografie.be
Afbeelding/agrofotografie
Avatar gebruiker
mike_v
Globaal moderator
 
Berichten: 2959
Geregistreerd: 19 jan 2014, 17:27

Re: [TUT] Simpele animaties toevoegen

Berichtdoor beunheas » 23 maart 2014, 14:52

kan iemand een filmpje maken van het resultaat? dat zou ik namelijk erg leuk vinden om te zien , en dan weet ik of ik er ook iets mee kan :mrgreen:
Mvg Twan
Avatar gebruiker
beunheas
FS-C Modcontest
 
Berichten: 2749
Geregistreerd: 19 jan 2014, 08:27
Woonplaats: Flevoland

VorigeVolgende

Keer terug naar Tips & Tutorials

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast