Ik heb er zelf een hele tijd achter moeten zoeken, maar aan gezien ik er nergens meer een TUT over vond, aar zelf aan het zoeken gegaan voor een oplossing.
Dus, na enige tijd zoeken, proberen en testen heb ik het eindelijk gevonden!
A) Wat heb je nodig, deze regel:
<specialization name="nonTabbable" />
B) Wat moet je doen:
1. Maak een BACK-UP!
2. Extract je mod;
3. Open de modDesc.xml in kladblok;
4. Zoek in de XML naar de regel: <vehicleTypes>. Dit wordt gevolgd door: <type name="[MODNAAM]" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua"> . Hieronder staan een heleboel zogenaamde "specialization"-'s.
5. Kopieer "<specialization name="nonTabbable" />" en plak dit onder je laatste "specialization";
(Zie afbeelding in spoiler)
- Spoiler: show
6. Sla de modDesc.xml op;
7. Pak je bestanden weer in en plaats het ZIP-bestand terug in je MOD-map.
8. Start een spel, koop indien nodig je mod, en probeer naar je voertuig te gaan met TAB. Lukt dit niet, dan ben je geslaagd met je aanpassing. Voor de zekerheid loop je even naar het voertuig en probeer je in te stappen door op E te drukken.
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!
Indien er problemen zijn, hoor ik ze graag! Dan pas ik de TUT aan indien nodig.