Kleine vraagjes

Je bent vrij om hier te praten over van alles en nog wat.

Re: Kleine vraagjes

Berichtdoor 20mmNormandy » 24 nov 2018, 17:02

@jarno: je kan in je farmingsimulator19 folder (dus waar je mods staat) het bestand game.xml openen. Developercontrols staat daar op false, het woord false vervang je door true.
Dan kan je in game op de ` toets drukken. Type gsSetFOV, of gssetFOV en bv 15 op en heb je dezelfde werking als de playercamera. Als je hem wil resetten zet je hem gewoon weer op 60 of waar je ook maar standaard meespeeld. Zover ik weet is er nog geen werkende playercamera. Daarnaast kan je dan je hud weg krijgen door gsToggleflyandnohud mode in te typen. (Precieze term weet ik niet, als je gs in typed en dan een paar keer op tab drukt zie je hem wel verschijnen). Als je dan op o drukt gaan alle schermpjes weg en kan je een mooi plaatje maken.
@heink99: wat bedoel je met problemen? Start helemaal niet op, of gewoon onstabiel?
Afbeelding
20mmNormandy

Berichtdoor Kevin11 » 24 nov 2018, 19:00

Hallo,

Wie kan mij vertellen hoe je de omgeving enz donkerder kan krijgen?
Aangezien de omgeving heel erg licht is..
Kan je dat veranderen in het menu, in de documenten of is er een mod voor?

Ik hoor graag van jullie!

Groet Kevin.
Kevin11

Berichtdoor vinnieque » 01 dec 2018, 11:54

zijn er nog mensen die problemen hebben met de watertrigger? zowel de originele als modversie hebben het probleem dat ik slechts 1x water kan nemen, Als ik daarna mn tank terug wil vullen, lukt dit niet, In het menu staat wel het "r: beginnen met vullen" maar ik heb de R al bijna door het toetsenbord geramd en er zit nog steeds geen druppel water in mn tank.

EDIT: nu hetzelfde probleem met het tanken, ik heb al mn mods eruit gekegeld maar zelfs dat helpt niet

Kan iemand mij helpen, Ik kan het spel dus simpelweg niet meer spelen tot dit opgelost is, want mn tractoren staan allebei zo goed als droog
vinnieque

Berichtdoor OldFamous » 01 dec 2018, 20:57

Ik heb nog geen water nodig gehad en diesel tanken gaat tot nu toe prima!
Dus helaas kan ik je wat dat betreft niet helpen!

Wil je alleen wel de tip even geven dat je je tractoren eventueel in je "verhicle xml" extra diesel kan geven,
Zeker niet realistisch maar dan zou je in ieder geval nog kunnen spelen tot de juiste oplossing ervoor komt?
OldFamous

Berichtdoor Condor » 01 dec 2018, 21:49

Misschien is proberen om inputbinding.xml te verwijderen uit de FS19 map.
Één dag niet gelachen, is één dag niet geleefd! :D
Condor

Berichtdoor vinnieque » 01 dec 2018, 22:42

diesel werkt ondertussen terug, blijkbaar was het probleem dat ik onder nul stond met mn saldo, nadat ik wat geld geleend had bij de bank ging het terug, Met water nog niet geprobeerd, maar dat is normaal gratis, dus mss een iets nieuws van Giants dat nog niet op punt staat? (voor zover ik weet kon je in vorige versies nog wel water, diesel, zaden, … aankopen als je onder nul zat)
vinnieque

N

Berichtdoor mike_v » 03 dec 2018, 21:57

DSL 6000
DSL 16000
DSL 25
DSL 50
DSL 100
(LAN)

Kan iemand me kort vertellen wat deze eigenlijk betekenen als je een online server wil opstarten? Zelf zie/merk ik geen verschil ...
Groet,

Mike
PS: Stuur me geen PB's in verband met Farming Simulator zelf, hier is het forum voor. Andere praktische vragen zijn natuurlijk welkom.

Real Life foto's:
AgroFotografie.be
Afbeelding/agrofotografie
mike_v
Globaal moderator

Berichtdoor 6210 C Shift » 04 dec 2018, 00:06

LAN is dat je alleen op je thuis internet zit, dus als je met 5 man thuis bent en op het zelfde netwerk zit kun je op LAN en heb je nagenoeg geen lagg en de rest weet ik niet
Groeten,

Oane Jorrit
6210 C Shift
Forum moderator

Berichtdoor mike_v » 04 dec 2018, 18:40

LAN wist ik, daarom dat er de haakjes rond staan :P . Maar op internet vind ik eigenlijk helemaal niets over die andere.

Toch bedankt.
Groet,

Mike
PS: Stuur me geen PB's in verband met Farming Simulator zelf, hier is het forum voor. Andere praktische vragen zijn natuurlijk welkom.

Real Life foto's:
AgroFotografie.be
Afbeelding/agrofotografie
mike_v
Globaal moderator

Berichtdoor hunterveen » 06 dec 2018, 19:06

Tijdens in inkuilen heb ik met alle standaard kuilen hetzelfde probleem, namelijk: ik kan de mais gewoon door de muren heen naar buiten drukken, op deze manier krijg ik nooit een normale kuil. Weet iemand wat hieraan te doen is? Het ziet eruit als in onderstaande foto.

Afbeelding
hunterveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Stamtafel